Vlastní webové stránky a profily na sociálních sítích jsou novodobými výkladními skříněmi a je potřeba se tomuto trendu přizpůsobit. Velká část zákazníků, ať už vyhledává služby nebo produkty, tak v první řadě sedne k počítači a hledá své možnosti na internetu. A pokud vás nenajdou, tak u vás logicky nenakoupí. Zajímá je nejen kompletní nabídka, ceny a dostupnost, ale i reference zákazníků. Pokud potenciální zákazník může všechny požadované informace najít na jednom místě, je to výhra pro obě strany.
Podnikatel, který svou nabídku nějakým způsobem neprezentuje na webu má minimální šanci, že si jej zákazníci sami najdou. Kromě samotné existence webových stránek je důležitá i jejich kvalita. Pokud se potenciální zákazník na webu nedokáže orientovat a rychle najít to, co hledá, tak odchází bez nákupu jinam. Jako doplněk pak slouží i profily na sociálních sítích, které ale mají často omezené možnosti prodeje. Proto je vhodné mít vlastní web nebo e-shop, na který budete své potenciální zákazníky směrovat.
Kdo teprve začíná, může využít levných, nebo dokonce bezplatných možností, pro tvorbu vlastního webu. Tady je často důležitou investovanou komoditou čas, který vlastnoruční tvorba stránek zabere. Kdo si může dovolit větší investice, sáhne raději po šablonách, které si snadno a rychle přizpůsobí svým představám. Poslední možností je nechat si vytvořit webové stránky od profesionála na míru. Hlavní komoditou jsou v tomto případě peníze, čas je ušetřen.
Ať už se nacházíte v jakékoliv fázi podnikání, myslete na to, že webové stránky jsou základem vaší sebeprezentace a je potřeba do nich investovat. Buď čas nebo peníze, záleží jen na vás. Důležité je ale tento aspekt podnikání nepodcenit a vytvořit takové stránky, které se vám budou líbit a rádi je budete sami navštěvovat. Protože vaše radost a nadšení se přenese na vaše zákazníky a budou o vás rádi nakupovat.